03 July 2011

Sabar Jelah..

Bismillahirrahmanirrahim...

Ya Allah, saketnye ati aku semalam!! sesuke ati je pempuan adek beradek tu ngate aku, kutuk aku! bajet cam aku tak dengar je ape yang dorang kate! suke ati aku la nak wat ape, nak keje ape! bukan ade kaitan pon ngan dorang! bukan idup dorang pon! aku tak penah pon kacau idup dorang lepas peristiwe itam tu! malah aku dah lupekan sumenye pon! skarang??? bile terjumpe lagi nak kutuk aku plak ke?? sedar la wehhhhhhh!!~~~

jangan ingat korang pakai tudung tu nak wat aku pikir yang korang dah cukup berubah ke??? jangan nak mimpi la wehhhhh!!~~ ckit pon wa tak pecaye derrrrrrrrrrrrr!!!!~~ orang lain bleh la nak tipu tapi aku?? sori laaa bebbb!!~~ aku kenal korang 1 family bukan sehari 2 tau! aku dah tau dah perangai korang anak beranak ni cam ne!! tak payah nak tipu la derrr!!!~~

ape2 pon aku nak ucapkan time kaseh banyak sebab mengate dan mengutuk aku semalam. aku terime seikhlas ati. mungkin ade betolnye ape yang korang cakap! cume aku hanye mampu doakan moge korang berubah dan banyak2 la muhasabah! Tuhan tu Maha Pengampun!~~

p/s: mungkin aku harus muhasabah!!~ memang sangat saket ati semalam. Tuhan je yang ade saat tu! Ya Allah, kuatkanlah hati saye untuk terime sume ni..T_T