12 July 2011

.:: Tuhan Ingin Khabarkan ::.

Sekuat dan sejujur manakah hati ini
Merelakan dia bukannya tercipta untukku??

Ku selami erti mencintai
Berat dan bisa merebahkan
Andai tak ku gagahi
Kerna cinta itu memberi..

Kerna cinta itu peluang
Namun bukan lagi buatku..
Mungkin Tuhan ingin memberitahukan sesuatu..

Bagaimana untuk aku terima
Kebahagiaanmu itu punya jalannya
Jalannya bukan bersama denganku..

Dia yang mengenalkan padaku
Erti cinta sebenar
Dia yang menyakitiku
Meski tanpa kehendaknya
Sehingga aku sedar segalanya..

p/s: this song singing by Halim(Devotees).. best jugak lagu ni!! lagu ni ade cerite bagi aku.. huhuhu, dulu, lagu ni aku salu nyanyi untuk suke2.. pastu bile hadirnye 'die' dalam hidup aku, then i need to let him go.. sedey rasenye!! sedey tetap sedey!! sedey tu masih lagi bersise sampai skarang..T__T Ya Allah, kuatkanlah hati aku dengan sume ni.. Berikanlah kebahagiaan yang hakiki buat aku dan die, aminnnnn..T___T