13 July 2011

Kesedihan dan Kelukaan!!..



TANGISAN!! TANGISAN!! dan TANGISAN!! SEDEYYYY!! Ni la perasaan aku di saat ni. aku sedey!! sangat2 sedey!! hanye Tuhan je yang tau ape yang aku rasekan. Ya Allah, aku rase aku dah tak kuat nak hadapi segalenye.. Otak aku ni makin hari makin saket! makin hari makin membengkak! kebengkakan otak melande lagi!!~~ Ya Allah, berikanlah peluang agar otak saye dapat berfungsi dengan baik sekali lagi!! saket sangat2 rasenye!!~~

Aku rindukan keceriaan, kebahagiaan, dan kegembiraan yang lalu!! mungkin ke aku dapat kecapi sume tu sekali lagi??? ntah...aku pon tak tau.. sumenye masih menjadi rahsia Allah.. Ape2 pon aku anggap sume ni ujian.. sekali lagi aku teruji, kini lagi hebat dari dulu.. Tuhan, bantulah saye untuk hadapi segalenye dengan tenang.. ikhlaskanlah hati saye untuk menerime segale ketetapanMu Ya Allah, agar saye tidak terus tersisih dari lindungan rahmatMu..



HATI!! ye HATI!! HATI aku!! MY HEART!! hati aku jugak makin hari makin bengkak!! makin hari makin retak!! hanye menanti belah!! Ya Allah, kuatkanlah hati saye!! cantumkanlah ie kembali agar menjadi sekeping hati yang baik! tak mudah retak dan hancur macam kace!!~~

Banyak kesaketan yang melande hati aku sejak kebelakangan ni.. hanye Tuhan je yang tau betape hati aku menderite dalam derite!! Ya Allah, memang saket aku rasekan!! banyak yang mengganggu-gugah pikiran aku!! bile pikiran aku tergugah, hati aku pon same tergugah.. tak tau la kenape.. banyak sangat yang aku pikirkan kately ni.. orang tak penah tau hati aku yang saket.. orang hanye tau menyakitkan tanpe sedar.. masing2 cube menjauhkan diri dari aku.. ntah ape sebab pon aku tak tau.. maybe sebab aku ni jaat sangat agaknye.. atau mungkin saje aku ni tak penting bagi sape2.. ade atau tak, wujud atau tak diri aku ni langsung ckit pon tak meninggalkan kesan pade MEREKE!!~~ aku tau, aku pasti sebab dah bertahun2 aku dengan mereke..

Duhai HATI, kau tabahlah dan kuatlah demi kebahagiaan kau.. mungkin hari ni kau kesaketan, kau menanges.. tak mustahil satu hari nanti kau akan bahagie.. sabarlah duhai hati..T__T