26 June 2011

Jap Ade Jap Takde..

Bismillahirahmanirrahim...
Ya Allah, syukur sangat2 aku panjatkan padaMu sebab masih lagi berikan aku peluang untuk benafas lagi, alhamdulillah.. time kaseh Ya Allah.. agak lame jugak aku tak post sumtin kat blog ni, tapi tadi dah post 1 pasal lagu, hehehe..

Ahem!! aku tak paham la ngan sorang insan ni. jumaat malam sabtu aritu ade mesej masuk kat inbox nset aku..

ding dong..(bunyi meset 'anyone at home')

slmt mlm cik ain..

Sender: +01xxxxxxxx
Received:
11:28:27pm
24-06-2011

erkkkk...lepas aku bace meset kat inbox tu, terus aku campak nset kat tilam! haaaaa!!!! eh3, mimpi ape la insan tu anta meset kat aku.. dah la lewat plak tu.. time tu memang aku dah amek bantal nak tido.. 3 minit lepas tu aku reply meset tu..

To: +01xxxxxxxx

Text: Slamat malam utk anda jgak..=)

Sent:
11:31:58pm
24-06-2011

Lepas aku anta meset, aku mengucap panjang.. Ya Allah, ape yang dah berlaku skang ni? aku sendiri dah tak paham.. ape lagi la yang ade dalam pikiran insan tu sebnanye aku sendiri pon tak tau.. tetibe takde angin takde ribot anta meset.. last meset dari die pon meset lebih kurang cam tu jugak la.. ake pelik, heran! jap ade jap takde! dah cam beskot plak.. ape yang die nak lagi sebnanye ni? die rindu aku ke? hahaha, lau betol memang kelakar!! die nak rindu aku?? heh, ingat aku pon tak pernah... udah lerrr~~~ bia la die ingat orang lain yang lebih baik dari aku, ade jugak pekdehnye, ye tak?? haish... aku tak tau dah nak cakap ape.. bile aku carik die, die wat2 tak reti.. bile aku wat2 tak reti, die datang menagih simpati.. adoiiii, saket otak aku lame2 cam ni..

Kepade insan tu, saye sebnanye tak pernah 'tolak senyap2' awak tu dari hidup saye tapi yang sebetolnye awak yang wat cam tu kat saye, betol kan? tapi saye tak kesah awak nak wat ape pun sebab tu hidup awak.. saye time seandainye awak tak lagi time diri saye cam dulu.. walau ape pon saye tetap sayang awak sebab awak sahabat saye dan saye sayang sume sahabat saye! tu awak jangan lupe.. dan time kasey jugak saye ucapkan sebab awak sudi sayang saye 1 mase dulu.. ape2 pon saye tetap doakan segale yang terbaik wat diri awak..

p/s: aku rindu kenangan ngan die dulu. Ya Allah!!!T_T