27 July 2011

Bicara Tentang Cinta..

:: BICARA TENTANG CINTA..~~ ::

Salahkah ku mendambakan seorang putri
Dan Pasti ku mengharap yang setia di sisi
Taman kala ku kedukaan
Memberikan daku cahaya sinari kehidupan..

Walau ku tahu segala suratan Esa
Ku pohon kesetiaan pemberi inspirasi
Pengubat jiwa yang sepi
Agar dapat ku kecapi indahnya hidup ini..

Usah ada rasa sangsi
Saling faham dan mengerti
Sinar bahagia menanti..

Pendorong penguat jiwa
Dalam melayar bahtera
Pasti tenang jika kau di sisi..

Selagi masih aku terdaya menuturkan kata-kata..
Akan ku bicarakan yang..
"SESUNGGUHNYA DI HATI INI DIKAU SAJA..
YANG BERTAKHTA DI JIWA..
INSAN YANG KU KASIHI..
DIKAU YANG KU SAYANGI.."



BICARA TENTANG CINTA by UNIC~~ Best giler lagu ni derr!!~ I like it very much!! Lagu pasal cinte! LOVE! LOVE! LOVE! Again and again and again!! Hahahahhahaa...:D Actually lagu ni dah lame dah.. Seingat aku, aku suke lagu ni mase tu aku kat u, tahun 3 sem 1, tahun 2010.. Ingat lagi mase tu aku still kat umah and baru nak mule kuliah..=)

Cinte dalam lagu ni berkisar pade pasangan hidup, maybe suami isteri (pandangan aku la..) yang sentiase memerlukan antare 1 same lain.. Suami memerlukan isteri untuk membine mahligai bahagie bersame2.. Sebab kedudukan seorang isteri tu adelah di sisi suami tak kire dalam ape jue situasi.. (cam bagus je cakap aku ni,hahahhaaa..) Tapi tu la yang sebetolnye..

Aku.. Emmm, punye impian agar 1 ari nanti aku akan dapat seorang suami yang mampu membimbing aku dunie dan akhirat, suami yang akan berkongsi segale2nye dengan aku.. InsyaAllah, mudah2an..aminnnn...(^_^) Sekarang, seru aku beom sampai tapi insyaAllah 1 ari nanti akan muncul jue insan tu dalam hidup aku..=)



p/s: NI LA DOA AKU!!!(",)