24 July 2011

Rindu Kenangan Tu..

Hari ni 24 Julai 2011..

Tibe2 je malam tadi aku teringat kenangan dulu! Kenangan aku dan 'sahabat' tu!! Ya Allah!!!~~ Kebetolan malam tadi aku reply komen ngan cik wan jiran umah mak ngah tu.. Aku rindu lakse penang cik wan.. sedap!!~

Baru aku teringat yang tahun lepas..

23 Julai 2010.. Aku makan lakse kat umah cik wan.. Dan malam tu jugak la kawan aku tu called aku.. Saje borak2, pastu die ajak kuar!!~~

Dah setahun aku tinggalkan kenangan2 tu.. Rase cam semalam je aku kenal die.. Rindunya aku kenangan2 ngan die time tu! Ya Allah!!~~T__T Mase tu aku baru nak kenal rapat ngan die.. Die tanya aku free ke tak?? Boring dok umah, so dia ajak la kuar jalan2.. Ikot ati aku, aku nak balik umah atok.. Lepas deal mase, kami pon pi la jalan2 bandar Muar.. Kami pi Wetex Parade, makan nasik ayam, Giant Muar and lastly pi Dataran Tanjung Emas sebab ade Karnival Harian Metro.. Ingat nak gi tenghari tu tapi orang ramai sangat la plak.. So gi petang after balik dari Giant Muar.. Kat sane aku beli air vitagen, peberet aku!! sedap gilerrr!!~~

Huhuhu, mase tu aku baru kenal itu dan ni pasal die.. Tapi die dah banyak tau pasal aku sebab kenit yang bagitau die pasal aku.. Adessss, geram jugak la aku!! Yelaa, orang yang tak tau pasal aku, tetibe bleh tau macam2 pasal aku sekaligus.. Hmmm, sebnanye aku nak marah ade tapi malas la plak aku nak amek pot pon.. Biala ape kenit nak cakap anything pasal aku kat die..

Banyak yang kami borakkan mase kuar tu.. Citer tu la, ini la.. Macam2!! Aku suke dengar die berciter.. Yang lawak ade, yang sedey pon ade, huhuhu... Siyesss!!! Memang hepi la mase tu yela, baru kenal, baru nak rapat.. Huhuhu, rindu nak gelak same2 dengan die, nak dengar citer die, nak jalan2 ngan die, nak dengar nasihat dan peringatan die.. Rindu giler derrr!!~~

p/s: 1) to my dear kenit, thanx sebab 'promote' aku kat kawan aku tu even aku tak suke ape yang ko wat tuh! Aku malu! Aku segan giler dowhhh!!!~~ hahahahaa..:D

2) to my dear fren, thanx for the sweet moments.. I will keep it in my heart as long as i live.. and thanx for being my best fren.. Even we are not fren in the world but i hope we will be best fren forever.. Whatever will come, i will always love u n our memories.. Thanx again honey!!~~ T__T