29 July 2011

Bola dan 1 Citer..

Malam tadi bola MALAYSIA lawan SINGAPURA.. Tapi result 1-1!! Adohhhh, saket hati betol aku tangok la... Tapi tak la sehebat mase lawan yang first minggu lepas.. Tu lagi bikin saket jantong!!! Paling best mase tu ade raman kezen aku kat umah ni.. Abang erin, aifa, afiq, and kakak aina.. Best giler mase tu.. Aifa dok jerit.. Aina pon same... Abang erin still ok lagi.. Abby plak bengang... Hiiii...memang saket hati tengok... Aku yang tengok plak saket jantong... Ntah ape2 main!! Nak plak keeper die!! Cam ape ntah!! Leke sangat!! Tak reti jage gol langsung!!! Hesh!!!~~
Tapi keeper malam tadi Khairl Fahmi Che Mat memang cekap!! Pantas dan cergas!! Sangat cekap tak cam Sarbini tuh!! Adohh, geram aku bile citer pasal bola ni tau...

Tapi...

Ade lagi 1 citer.. Malam tadi 'kawan' aku tu bagi mesej.. Ngam2 bola abes, ngam2 aku masuk bilik nak tdo...

berjalan aku bagai kesesatan..(bunyi meset 'kudamba redhaMU')

Slmt mlm ain..

Sender:
+601xxxxxxxxx

Received:
10:44:28pm
28-07-2011

Terperanjat aku tengok name die kat nset aku tu.. adoiii, seram sejuk jugak aku.. Jantong rase cam nak tercabot pon ade...

Pastu aku pon reply mesej die..

To: +601xxxxxxxx

Text: Slamat mlm utk awk jugak..=)

Sent:
10:45:43pm
28-07-2011

Pastu aku ade anta satu lagi mesej..

To: +6-1xxxxxxxx

Text: lupe nk ckp..jge dri bk2, jge kchatan..tdo elok2,slimot jgn lupe,bace doa dulu..tata,assalamu'alaikum..=)

Sent:
10:48:59pm
28-07-2011

Tetibe je aku teringat mesej dulu2.. Yang salu aku anta kat die.. Tu la antare mesej yang die salu anta kat aku dulu.. Ya Allah, rindunye aku pade mesej2 die yang dulu..T_T Tetibe je aku jadi sebak malam tadi.. Aku tertanye sendiri ape maksud mesej die tu.. Nak kate die teringat, ingat ke die kat aku ni? Rindu? Rindu ke die kat aku ni?? Ntah la..die je yang tau.. dan Tuhan je yang tau tentang perasaan die tu..~~

p/s: Tuhan, bantulah aku untuk menghadapi sume ni.. Aku lelah, penat, letey.. Dah tak terdaye nak tanggung rase ni.. Andai saje benar die adelah 'sahabat' dunie akhirat aku, kekalkanlah persahabatan kami sehingge ke akhirnye.. kembalikanlah kami pade persahabatan yang lalu... Tapi seandainye die bukan lagi 'sahabat' aku, kau bawalah dirinye pergi jauh dri hidup dan hati aku selamenye.. Hanye pade Kaulah segale ketetapan tu..T__T