21 July 2011

Luahan Hari Ni..

Bismillahirrahmanirrahim..

Ya Allah, aku tak tau nape ari ni aku terase cam sedey sangat!! Tak cam selalu.. Lau salu aku hepi, hepi dan hepi.. Dan skarang kan aku masih lagi mencari keceriaan dan kebahagiaan ati aku ni after a few days ati dan otak aku 'bengkak'..

Tenghari tadi time rehat aku rehat sorang2.. Tak cam salu, salu aku rehat ngan Lyna ngan kak Lya.. Ari ni aku sendiri, and then bile Lyna mesej aku tanye itu dan ini, tibe2 aku nanges sendiri.. Aku pon tak pasti nape aku nanges.. Nak kate sebab pasal cek barang tu jauh skali! Ckit pon aku tak terase langsung.. Tak amek pot pon..

Lastly, aku fikir dan renung balik.. Rupenye, aku teringatkan 'die' yang aku rindu!! Aku teringat kenangan2 bulan 7 ngan die.. Bukan stakat bulan 7 je tapi bulan2 yang aku salu ngan die pon masih lagi aku ingat.. Mesej2 die, ape yang die cakap, ape yang die kate.. Sumenye buar aku jadi sebak!! T__T Ya Allah, hanye Kau je yang tau perasaan aku saat ni..

Jugak mungkin aku rindu pade mereke sahabat2 ku!! kini, mereke ngan hidup mereke dan meninggalkan aku sendiri.. Aku rindu gelak tawe mereke, gurau sende mereke, ejekan mereke.. Tapi, sume tu dah berlalu dan takkan mungkin berulang kembali.. Masing2 dah menjauhkan diri.. Masing2 punye kehidupan sendiri.. Mungkin jugak ni la pengakhiran pade sebuah persahabatan...

Ya Allah, terime kaseh sebab 'pinjam'kan mereke pade aku.. Terime kaseh sebab berikan aku peluang untuk menjadi sebahagian daripade hidup mereke, berkongsi segalenye ngan mereke.. Andai begini suratan yang telah Kau tetapkan, aku mohon agar mereke diberikan kebahagiaan selamenye dunie akhirat..T__T

p/s: termenung ku sendiri memikirkan nasib diri yang entah ke mane.. Ya Allah, Kau kuatkanlah hati saye untuk terime segale yang berlaku.. Kau kuatkanlah jugak langkah kaki ni agar aku mampu untuk berdiri sendiri menongkah arus hidup ni.. Jugak agar aku mampu untuk mencari KECERIAAN dan KEBAHAGIAAN HATI aku yang kian hilang ni..T__T