05 July 2011

Cume Nak Luah..

Bismillahirrahmanirrahim...
Syukur alhamdulillah aku masih lagi mampu untuk terus melangkah menongkah kehidupan aku ni.. syukur jugak aku panjatkan pade Tuhan sebab masih diberikan aku kesempatan untuk bernafas sekali lagi di muke bumi ni..

Saat ni, pikiran dan hati aku ni tak keruan memikirkan 1001 macam bende, perkare.. Serabot rasenye.. rase cam bengkak je otak aku ni.. ntah la, maybe sebab aku terlampau sangat memikirkan semue tu.. padahal sume tu langsung tak memberikan kesan pon..hmmmm~~

Nape eh?? pikiran aku dan hati 'jaat' aku berkate yang bukan2? dari hari tu lagi.. Tak tau la ape puncenye aku berpikir sedemikian rupe.. Ya Allah, jahatnye aku!!!~ tapi aku tak berniat pun nak pikir yang bukan2.. tapi sebetolnye mende2 tu la yang sering menerjah pikiran aku!!~ sebab ape pon aku tak tau.. hanye Tuhan je yang tau ape yg tersirat dalam hati aku ni..

Ya Allah, perasaan aku bercampor baur skarang.. kadang2 aku keliru dengan perasaan aku ni.. ade ketike aku rindu, ade ketike aku nyampah, ade mase aku kesian, simpati.. Ntah la, aku sendiri pon tak paham.. Biala Tuhan bagi aku jawapan untuk sume persoalan yang berlegar dalam pale otak aku ni..

p/s: Ya Allah, kuatkanlah hati saye saat ni. meski hati saye saket dengan 'sume'ni tapi saye redha terime. kepade die yang bername 'sahabat', saye tetap sayang awak sampai bile2 sebab awak adelah sahabat yang terbaik buat saye..T_T