14 April 2010

.::Sekadar Lelaki Biasa::.

Wajah nan rembulan meruntun jiwaku
Tiap bait tutur kata penuh keimanan
Oh tetapi diriku berbeda denganmu
Aku hanya insan penuh kejahilan..

Adakah mungkan kan ku milik kasih
Atau sekadar di dalam hati..

Ya Allah perkenankan doaku
Jadikan ku halal baginya
Menemani mimpi indahku
Ku bertanya..

Adakah harus ku kata
Ku sayang dia..
Ku cinta dia..
Siapalah aku
Sekadar lelaki yang biasa
Sekadar lelaki biasa..

Cintaku tak bererti memilikinya
Cukup sekadar doa
Bahagiaku untuknya..

p/s: baru semalam donlod lagu ni..hahahahah,tak sangke lagu ni best sangat!!! citer pasal sorang laki yang suke kat sorang awek dari jauh jek,hehehehe...first2 nampak,terus rase nak donlod video ni n then convert jadi mp3,huhuhu..aku dah agak dah lagu ni mesti best dan jangkaan aku tepat skali!!! Huhuhu,suke aku dengar lagu ni and aku dah tangkap lentok nyanyi lagu ni,adesss... Feelhoney,lagu dorang memang best.. Aku suke,heheheheh...