02 April 2010

Nak Citer..

Bismillahirrahmanirrahim…
Syukur Ya Allah..aku masih lagi mampu berdiri meneruskan hidupku ini..ade je mende yang aku tak suke berlaku sepanjang minggu ni..itula, ini la,adussss.. tension betol aku.. penat sungguh nak melayan kerenah2 dorang ni sume.. letih sangat2.. tak tau la ape nak jadi ngan dorang ni.. nape la makin tue makin tak sedar diri lagi?? Makin banyak yang dorang buat mende yang menyakitkan ati orang lain.. dorang tak sedar tu sume.. yang penting hidup sendiri.. boleh ke cam tu?? Aku tau memang kite kene pentingkan diri sendiri tapi tak sepanjang hidup kite kene pentingkan diri sendiri. Pikir la untuk orang lain.. kite hidup dalam dunie ni bukan hidup sorang2..kite hidup dengan orang.. so, kene la tau care nak hidup ngan orang.. bukan main redah jee.. kalo aku pon boleh cam tu.. aku cukup2 tak suke insan2 yang cam ni.. tak tau la nape.. memang aku cukup2 tak suke.. nyampah sangat!!!

Tuhan, bantulah aku untuk meneruskan sisa2 hidup aku ni.. berikanlah aku kekuatan untuk mengharungi segalenye.. berikanlah aku kesabaran yang mendalam dan berpanjangan serta berkekalan agar aku mampu untuk menghadapi dan menerime segale dugaan mahupun ujianMu.. kuatkanlah langkah ku agar aku bisa untuk terus melangkah meneruskan kehidupan ku yang tinggal sejengkal ni je.. aku dah tak kuat, aku dah tak larat untuk hadapi mende2 ni lagi.. aku harap insan2 yang berkenaan tu takkan ganggu hidup aku lagi sebagaimane aku tak pernah ganggu hidup dorang.. bia la aku ngan hidup aku sendiri.. aku ngan diri dan care aku sendiri.. bia la ape orang nak kate yang penting aku bahagie sendiri.. tanpe dorang pon aku boleh hidup.. selagi aku masih bernyawa, selagi aku masih ade insan2 yang sayangkan aku, dan selagi Tuhan tu ade ngan aku, aku pasti boleh untuk terus hidup dan menongkah arus hidupku ini..insyaAllah..=)