14 April 2010

Citer Ari Semalam Lagi..

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah,syukur aku panjatkan pade Tuhan sebab masih lagi diberikan peluang untuk terus bernafas dan meneruskan hidup pade ari ni..

Ya Allah,penatnyeeee aku rase..dah 2 malam sebanye aku tak tido gare2 wat esaimen entrep ngan projek paper..tapi naseb baik sumenye dah setel,alhamdulillah..skang ni tinggal nak perepare ntuk viva..tapi jujur aku cakap aku langsung tak sedie ntok viva..dunno why,huhuhu.. pikiran aku cume aku nak balik umah je.. rindu aku tak terkate kat umah aku.. aku nak balik jumpe mak, abah, abby, ngan gojaz tu,hehehehehe...insyaAllah,lepas viva aku akan balik..=)

Semalam aku jumpe encik supervisor aku tu..nak anta chapter 3,4,5 projek paper aku tu.. pastu ade ke patot die bleh cakap macam2??!! My God!!! Geramnyeeee aku... pastu die bleh tnye ntah ape2,then suruh kitorang tunggu die gi makan..Ape lagi aku pun blah la..gi makan dulu..tengok muke encik tu terus aku jadi lapo,hahahahah....... Nak dijadikan citer,ntah cam ne mase aku on the way nak gi makan tu aku bleh terjumpe ngan manusie tu,adessssssssss..aku ta suke btol la!!! Dah la kat kedai makan pon ade die..Hiiiii,tak bleh tengok aku senang ckit.. Ade je yang nak mengganggu..Nyampah btol aku la!!!!! Mencikkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!