08 April 2010

Citer Ari Ni..

Aku tak suke betol ngan ape yang dah berlaku ari ni, adoiiiii...Pelik btol la..Cam ne plak la insan tu bleh muncul kat blakang aku mase kat kedai makan depan fakulti petang tadi?? Ya Allah.. Sabo je la banyak2..Memang kaget btol aku..bagai nak tercabot jantong aku..dah la datang tak bagi salam..pastu tibe2 je muncul dari blakang..Naseb baik aku tak pusing blakang..kalo tak memang aku dah langgo die dah petang tadi..dah la tu dok kat blakang aku..Menyirap btol aku.. Arrrrgghhhhhhhh!!!!!!!!!!! Tensionnnnnnnnn!!!!!!!!!!!


Ya Allah..
Mengape aku harus bertemu dengan insan itu dalam keadaan sebegitu??
Mengape aku harus berperasaan sebegitu tatkale aku bertemu dengan die??
Aku terase seperti aku sangat2 geram dengan die..
Aku terase seperti aku sangat2 bengang dengan die..
Aku tak suke dengan sikap die yang sebegitu rupe..
Mengape die begitu??

Ya Allah..
Maafkan diri ini andai pernah menyakiti hatinye..
Maafkan diri ini andai pernah membuat kesilapan terhadap dirinye..
Maafkan diri ini andai pernah menyayangi dirinye..
Maafkan diri ini andai pernah menyimpan perasaan pade dirinye..

Tapi aku tak heran dah dengan insan tu..Suke ati die la nak wat ape pun..Tu kan hidup die..yang penting aku tak kacau die..Ya Allah,bantulah diri ini untuk melupekan dirinye..aku dah tak sanggup nak simpan perasaan ni..Perasaan ni makin ari makin jauh aku rasekan..dan aku memohon agar ienye akan terus menjauh dari ati aku..Agar aku bisa bahagie sendiri..Takpelah, aku terime seadenye setiap ape yang die wat pade aku..Takkan aku lupekan sampai bile2..Tak kisahlah hidup die,bialah die..lagi pun sem ni je aku jumpe die..Tak lame lagi aku nak kluar dari sini..Dan yang pasti aku takkan bertemu dengan insan ini lagi,insyaAllah mudah2an..(T_T)