07 July 2009

Aku Rase..

hari ni hari rabu..
tak best je rase ati aku..
haru biru idup aku..
sebab ape pon aku tak tau..
setakat ni masih mampu..
harungi sume yang datang dalam idup aku..
skang dah nak abes tahun 2..
tahun depan dah tahun 3..
nape ye??
kadang aku rase kosong je..
aku blaja..
tapi macam tak blaja je..
tak tau nape..
ape2 je le..
kadang aku rase cam tak bersemangat je..
nape ye??
ntah le..
aku blaja rasenye..
tapi macam tak blaja je rase..
makin teruk aku rase ade le..
macam tak tau ape pun ade..
apsal ye??
ntah le..
kadang rase diri ni macam looser..
wat ape sume tak kene..
kadang jeles je tengok orang berjaye..
tapi diri sendiri ni..
bile nak berjaye tak tau le..
bile2 je le..
(^_^)v
memang btol pon..
rase macam takde bende yang bleh datangkan faedah pade diri..
semakin ari ade je orang yang membenci..
tapi takpe..
yang penting iman di ati..
pedulik la orang nak caci maki..
yang tau hanye diri ini..
now,aku perlu berdiri..
don't worry..
hehehehehehe..
yang penting yakin diri..
sume pasti menjadi..
hehehehehehehehehe..=)