04 July 2009

Cinta Terakhir..

alamak...
hampir2 terlupe aku ngan lagu aiman ni..
ala..aiman yang akademi nasyid tu..
best gak lagu die ni..
maklumla..hafiz hamidun yang kompos..
tu pasal best..
hehehehehe...
lagu ni best gilerrr..
mendayu dan syahdu je kalo denga..
hahahahaha...
teringat balik aku..
masa mule2 nak masuk sem 6 ni..
aku memang carik btol lagu ni..
alhamdulillah..
akhirnye dapat jugak..
yiehaaaa!!!!!!!
and yang aku tak sangke..
robie pon suke lagu ni..
fullamakkkk..
memang berkesan btol lagu ni..
niway,congrats to hafiz hamidun..
coz dapat hasilkan lagu yang cukup2 best..
yang mampu beri kesan kat aku..
and congrats jugak kat aiman..
coz dapat bawak lagu ni ngan baik skali..
lastly,gud luck aku ucapkan kat dorang..
hope dorang akan terus bejaye..
dalam idup memasing..
aminnnnn........