26 October 2011

Sekadar Coretan..


The best words that i guess..

Betol ape yang tertulis dalam gambar ni..

Jodoh kite tu Tuhan yang tentukan..

Jodoh persahabatan pon same..

Kalau ade jodoh kite dengan seseorang tu, alhamdulillah..

Kalau takde jodoh, pasrah dan redhakanlah..:)




Tibe-tibe aku terkenangkan sahabat aku yang sorang tu..

Sahabat yang aku sayang, yang aku rindu slalu..

Akan aku sentiase sayangkan die selagi die masih lagi menjadi sahabat dunie akhirat aku..

Aku jugak akan sentiase ingatkan die dalam setiap doa-doa aku..

Selagi aku masih bernafas, sungguh!!~~




Aku akan slalu rindukan die..

Saat pertemuan dengan die..

Saat persahabatan dengan die..

Kenangan-kenangan dengan die..

Gelak ketawe die..

Citer-citer die..

Nasihat dari die..

Peringatan dari die..

Kisah persahabatan kami..

Akan aku rindukan sume tu..:)



Skarang aku harus lupekan segalenye..

Biakan segalenye pergi dan berlalu..

Sume tu hanye kisah silam aku..

Sebab aku tak nak terus hanyut dengan perasaan aku..

Aku tak nak lena dalam mimpi ciptaan aku sendiri..

Sebab, aku sendiri yang akan tanggung sakit dan pedih tu nanti..

So, LET IT GO is the best solution for me..:)




Aku harus kuat dan tabah..

Kembali muhasabah diri mencari yang hakiki..

Menghitung dan mencari kekhilafan diri..

Jugak mencari redha Ilahi..

Demi ketenangan dan kebahagiaan hati jue diri sendiri..

Bukan menanti redha tu datang sendiri, betol kan??




Now, i need to take care of myself, my piety, and my heart..

Don't let them ruin my happiness, my dreams..

Promise!!:)

I need to be strong..

I need to stay strong..

U NEVER KNOW HOW STRONG U ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE U HAVE..:)