12 November 2011

Cume Nak Citer Je..

Bismillahirrahmanirrahim..

Syukur alhamdulillah..aku masih lagi mampu bernafas dan masih lagi mampu meneruskan kehidupan aku ni.. Huhuhuh, dah lame aku tak tulis kat blog aku ni.. Aku sebnanye malas plak nak tulis.. Bukan malas nak tulis tapi line tenet@berokben aku ni haa cam cipan!! lembab kure2!! langsung tak laju!! geram betol aku tengokk!!~~

Cakap pasal geram ni kan, memang aku geram!! Stat dari minggu lepas lagi!! hiiii, saket bakol dan rage dengan insan2 yang 'menyebelkan' dan sangat menyampahkan tuhh!!~~ hmmm..sape orang2 tu biala jadi rahsie aku sendiri.. Tapi ape2 pon aku harus time sume tu, biala... Aku ni insan kerdil je, yang tak berharge dipandang oleh sape2.. Tak kesah la janji aku tak kacau sape2..:) Lagi pon skarang ni mereke2 tu sume dah takde depan mate aku, dah tak bermakne ape2 pon.. Lantak la, asalkan aku dah tak saket ati..:)

Now, i need to move on with my new life, my new journey..:) I will not bother whatever that can ruin my new hope n my new dreams.. Cam lagu Devotees tajuknye 'Don't Walk Away' tu..

So think of the future
As bright as the sun
And it always be fun..

p/s: Don't Walk Away will coming soon..:D