02 October 2011

Rindu Nak Citer..

Bismillahirrahmanirrahim...

Syukur alhamdulillah Ya Allah, aku masih lagi diberikan kesempatan untuk bernafas sekali lagi, masih lagi mampu berdiri untuk meneruskan derap langkah perjalanan kehidupan ni.. Ya Allah, sesungguhnye aku teramat bersyukur dengan segale kurnieanMu ni, alhamdulillah...:)

Dah lame aku tak post entry dalam blog ni, hanye aku saje yang tau coz kat cni la segale ape yang aku rase, sedey, gembire, suke, duke, pedih, derite, cerie segalenye aku luahkan dalam ni..nak luah kat orang pon susah..yela, coz ade certain2 story kite tak bleh nak story kat sape2..bia la jadi secret untuk diri sendiri je..

Banyak yang aku nak citer sebnanye..last aku post entry last 2 months during my 24th birthday.. (happy birthday to me..:D) huhuhuhu, actually, banyak yang dah terjadi sepanjang 2 months ni.. ade sedey, ade gembire, suke dan duke pon tak kurang hebatnye.. citer raye, citer lepas raye, citer pasal transkrip, citer pasal journey to settle my transcript, citer pasal konvo la, jubah la, citer pasal 'member' yang tak berape nak member dah, macam2 laa.. segalenye menguji kesabaran aku ni.. Ya Allah, sabar je la..