12 October 2011

Citer Fesbuk+Kawan..

Ya Allah, nape aku rase lain macam je haa??? Macam2 perasaan aku tike dan saat ni..Pelik, heran, sedey, gembire, dan lain2 rase menerjah jiwe aku, hati aku.. adoiiiidoiiidoiii.. Perasaan tu semacam.. Aku pon tak tau nak cakap cam ne.. hmmm, ntah la.. Tuhan je yang mengerti ape yang aku rase saat ni..

Perasaan berdebar2 tu salu datang bile 'insan' tu 'bertandang' ke wall fb aku.. adesssss~~~ sumenye sejak die mule 'berkate2' di 'status' aku bulan lepas.. Aku pelik, heran pon ade jugak.. Tadek angin tadek ribot tetibe 'muncul' tak diundang.. Aku ingat aku mimpi tapi rupenye betol la.. adohhh~~~ Btol die 'berkate2' itu dan ini.. Tapi ape2 pon aku bersyukur tersangat2 sebab die sudi 'melakar'kan kate2 tu.. Thanx fren!!~~ =)

Sejak 2 menjak ni, aku dok perati tengok 'insan' tu xtif berFb.. Hahaha, bagus la tu.. At least, tadek la kawan2 die dok membebel die dah tak idop kat Fb..:D So, at the same time dapat la jugak aku tau perkembangan terbaru dari die.. (macam2 la ko aen!! kang tak memasal kanggg...)

hmm... ade satu hari tu aku anta meset kat 'insan' tu and aku wish yang terbaik untuk die.. Pastu kan esok tu die reply meset aku tu and juz said 'thanks!' perrggghhhh, aku cakap.. Punye panjang aku wish, die cume cakap tu je?? adeiiiiii~~~ hahahah, ape2 pon thanx to him coz replying my message..=)

Ade lagi.. Hari yang same die dok reply meset aku tu, die ade jugak komen kat status fb aku.. Terperanjat berok aku mase tu!!! Hampeh!!!~~~ Laju plak tu die komen.. Aku heran pon ade pelik pon ade..(lagi heran dan pelik) Aku pon tak paham dengan die.. Dan aku malas nak pahamkan.. Status aku tu aku tak tujukan pade sape2, status general.. Dan2 die terjah, komen.. Aku kate bukan main lagi 'insan' ni skarang..

Hahahhaaa...dah la, aku dah malas nak pikir lagi soal ni.. wat saket otak aku je.. Dah la otak aku ni salu saket, ade je yang datang dan pegi.. Biala, aku tak nak peduli lagi, ape nak jadi, jadi la.. Aku time, aku redha.. Ape2 pon dari jauh aku tetap mendoakan yang terbaik, tu je..=)

p/s: Wateverlah kan, aku cume mendoakan buat 'insan' dari jauh.. Tu la yang terbaik.. Tak ku harapkan sebarang maklumbalas darinye.. Janji 'insan' bahagie tu dah memadai buat aku.. Sume kenangan, harapan , impian, angan2, perasaan, rindu, dan yang sewaktu dengannye aku dah campak jauh2.. Biala, andai jodoh persahabatan masih ade, alhamdulillah.. Andai jodoh persahabatan tu dah takde, redhalah.. Ya Allah, kuatkanlah diri, hati, dan semangat saye, aminnn....