22 October 2011

Selamat Hari Lahir..

Hari ni 22 OKTOBER 2011..
Genap 24 tahun usie sahabat aku yang sorang tu.. Sebnanye dari malam tadi aku nak wish birthday kat die cume aku tak punye kekuatan tu.. Aku takot, takot mesej aku tak berbalas.. Tapi maybe aku gagahkan jugak malam ni (lau jadi laa..) nak wish birthday, huhuhuhuhu...

Buat SAHABAT..
Aku doakan usiamu akan dipanjangkan olehNya..
Aku doakan pintu rezkimu akan dibuke seluasNya..
Aku doakan jodohmu akan dipermudahkanNya..
Aku doakan dirimu sentiase dalam rahmatNya..

Sahabat..
Jutaan terime kasih ku lafazkan untuk kenangan terindah dulu..
Jutaan terime kasih ku ucapkan untuk huluran nasihat dan peringatanmu..
Jutaan keampunan ku mohon untuk segale kesilapanku padamu..
Jutaan keampunan ku pinte untuk setiap kesalahanku terhadapmu..

Sahabat..
Aku tak mampu untuk berade disampingmu..
Menjalani hari-hari indah bersamemu seperti dulu..
Kau ade kehidupanmu, aku ade kehidupanku..

Sahabat..
Aku hanye dapat mendoakan yang terbaik untuk dirimu..
Agar kebahagiaan dan kejayaan tu sentiase menjadi milikmu selamenye..
Akan aku kenang dirimu selalu dalam doa-doaku..
Selamenye akan ku kenangmu sebagai temanku..


Selamat Ulang Tahun SAYANG..:)


p/s: 1) Saye akan selalu rindukan awak dan sayangkan awak selagi awak masih lagi menjadi sebahagian daripade koleksi sahabat-sahabat dunie akhirat saye..=)


2) Harap awak akan cakap macam ni pade saye 1 hari nanti.. Saye pun cume harap satu hari nanti saye akan tersenyum bile nampak awak.. Dan saye akan cakap 'die la sahabat terbaik yang pernah aku ade..'=)