13 October 2011

Sedeyhhh!!~~

Bismillahirrahmanirrahim..

Ya Allah, aku terase sangat sedeyh saat ni!! Aku tak tau ape yang aku tangiskan.. Aku pon tak tau sebab aku nangis.. Air mate mengalir laju, makin lame makin deras.. Peritnye aku rase Tuhan je yang tau.. Mungkin otak dan hati aku penat sangat agaknye.. Bile hati dan otak dah penat, secare otometik aku akan menagis sendiri dengan tibe2..

Banyak sangat yang menerjah otak aku saat ni.. Sumenye aku kene pikir sendiri.. Itu la ini la, tak larat nak layan kerenah2 insan2 keliling ni.. Penat la!!! Leteyyyy!!! Tapi orang tak penah tau, tak penah sedar.. Orang hanye tau mengate berkate2 je.. Yang alami aku.. AKU YANG TAU!!! KAU APE TAUUU!!??? KAU TAK TAUUU!!!~~~

Sume rase tu aku yang tanggung, aku yang alami, aku yang nak kene hadapi sorang2!! HADAPI SORANG2, ok?????!!!! Aku sorang, aku sendiri!!!! I'm alone!! Pedih tersangat2 aku rasekan saat ni.. Aku ta kuat!! Aku tak larattttt!!!! Hati aku sakittttt!!! Otak aku pon sakitttt!!

Ya Allah, tenangkanlah hati saye saat ni!! Sungguh hati aku teramat sakettt!! Tak tahan!! aduhhhhhh!!!~~~ Ya Rabbi, berikanlah ketenangan dan kegembiraan buat hati saye.. Saye inginkan ketenangan hati saye .. Sesungguhnye saye teramat rindukan kedamaian dan kegembiraan hati saye yang lalu..T__T