19 October 2011

Nukilan Hati..

Bismillahirrahmanirrahim..

I'm back to wrote about myself, cheeewaahhh...hahahahahaa...:D Takde la, sebnanye aku semacam ade sumthing yang aku nak tulis.. Idea ni pon aku dapat time aku tunggu mase nak punch card keje semalam.. Waktu tu aku dok depan kedai janet tual top up (seblah kedai kek Kak Yah).. nak kate nukilan, nukilan ape?? Nukilan Hati, bleh kot...hahahahaa... Mandai je ko aen.. Ni la NUKILAN HATI aku tu..

Langkah kaki ini akan aku teruskan bersame semangat demi satu lagi kehidupan jugak hasrat insan2 tersayang.. Akan ku cipte harapan baru bersame impian yang satu.. Walaupun tanpe 'SAHABAT' tu di sisi... Ingin aku titipkan kate2..

Sahabat..
Terime kasih untuk persahabatan dulu..
Terime kasih sebab sudi menerime diri ini dalam hidupmu
Terime kasih sebab sudi menjadi sahabatku..
Terime kasih atas memori dan kenangan lalu..
Terime kasih atas nasihat dan peringatanmu..

Sahabat..
Kini aku melangkah sendiri meneruskan kehidupanku..
Meski saat ni aku teramat membutuhkan dirimu..
Namun, aku harus akur pade ketentuan tu..

Sahabat..
Aku mendoakan yang terbaik buat dirimu..
Aku mendoakan yang terbaik untuk kehidupanmu..
Meski antare kite haluan tak lagi searus..

Sabahat..
Aku mohon jutaan ampun dan maafmu..
Untuk kesilapanku pade persahabatan kite yang lalu..
Jangan kau simpan dendam padeku...

Sahabat..
Izinkan aku pergi dari hidupmu kini..
Agar aku tak meghalangi kebahagiaan dirimu..
Kerane ku tahu bahagiamu bukan denganku..

Sahabat..
Doaku cume satu..
Agar kau tetap menjadi TEMANku..
Selamanye hingge akhir nafasku..