25 January 2010

Proposal oh Proposal..

Alhamdulillah..
syukur aku panjatkan pade Dia..
aku masih lagi bernafas..
dan jugak aku masih mampu untuk teruskan langkahku..
adooooiiiiaaaaiiii...
pening pale aku dok pikir pasal proposal ni..
proposal ntok projek paper..
Ya Allah..
macam2 dah buat..
sumenye tak menjadi..
idea?? lagi la..
langsung tak di jane..
tak tau la nape..
tepu sangat dak otak aku ni..
adelaaa..
aku rase bleh gonjol aku kalo cam ni lame2..
tak memasal monyol plak tetibe..
huahuahuahuaa...\0_o/
mane taknye..
banyak yang aku pikir..
itu la...ini la..
kadang2 buntu jugak..
dah tak tau nak wat ape..
dah kering idea ni..
memang busy giler la..
nak wat itu,nak wat ini..
macam2 la..
jumpe orang tu..
jumpe orang ni..
bosannnn3...(@_@)
tapi walocamne skalipon aku tak bleh mengalah..
aku kene usehe ntok wat yang terbaik..
lagi pon ni sume ntok mesa depan aku..
ape2 pon aku tak kisah..
segale ape yang datang aku akan tempuh..
aku akan harungi cabaran dan dugaan tu..
setiap manusie kan sumenye diuji..
cume yang berbeza hanyelah kekuatan iman..
tak kurang jugak fizakal dan mental..
segalenye kene kuat..
segalenye kene tegar..
yakin bahawe Dia salu ade ngan kite..
hanye Dia yang akan tolong kite..
tak kire senang atau susah..
doa tu yang paling mustajab..(^_^)
p/s: kepayahan hanya dugaan sementara..
berkat doa kan berakhir jua..
heheheh,lagu NICE..(^_*)v