20 January 2010

Macam-macam Citer..

Alhamdulillah..
syukur aku panjatkan pade Ilahi kerane masih diberikan nyawe untuk bernafas sampai arini..
dan syukur jugak aku pade Ilahi sebab masih lagi mampu berdiri meneruskan perjuangan aku kat kampus ni walopon bermacam dugaan,bermacam ujian harus aku tempuhi..
semoge aku akan terus kuat untuk hadapi sumenye,aminn..(^_^)

sebnanye banyak yang aku nak tulis..
cume aku tak tau nak stat dari mane..
tapi mampukah aku citer atu persatu ape yang berlaku??
mampukah aku merungkai sume yang dah terjadi dalam idup aku??
insyaAllah aku cube..(^_^)

aku dah lame dah nak update blog ni tapi aku takde mase yang betol2 mengizinkan..
dah lame tak pose citer2 yang nak kate menarik tu tidak la tapi citer2 yang berlaku dalam idup aku sepanjang tahun lepas..
banyak citer yang menarik..
yang tak bape menarik pon tak kurang hebatnye..

first skali,tahun 2009 dah pon melabuhkan tirainye dekat 4 minggu yang lalu..
skang dah hari ke-20 aku berade dalam tahun 2010..
seblom tu tak terlambat lagi untuk aku wish 'Happy New Year' ..
doa aku semoge diri ini akan sentiase tabah menghadapi segale kemungkinan di mase hadapan..
Allah,Kau bantulah daku untuk mencapai kejayaanku dunie akhirat,aminnn...
tak lupe jugak aku harap aku akan terus mampu berusehe untuk menjadi pelajar yang berjaye..
insyaAllah..(^_^)

second,citer pasal cuti sem aritu..
macam2 perkare jadi mase cuti sem aritu..
yang paling best aku suke dapat main ngan anak sedare baru aku tu..
NUR ALYAH DAMIA yang chumel lagi kiut,hehehehe..
tapi tak kurang hebatnye ngan citer pertunangan..
2 orang kawan aku dah bertunang aritu..
robie and aisyah atau pun age,hehehehehe..
best jugak tengok dorang..
tak sangke aku..
kawan aku mase skolah dulu yang main pukul2 ngan aku,yang suke ketawe ngan aku dah bertunang dah..
syukur alhamdulillah dan aku sentiase mendoakan kebahagiaan mereke dunie akhirat..
tapi aku ade rase ckit jeles..
hahahahahaha,tak memasal je nak jeles,kan??
ye la..orang dah bertunang..
diri sendiri tak tau bile..
kadang orang suke tanye aku "bile nak kawen??"
aku tak tau nak jawab ape..
malu pon ade..
tak tau la nape..
huhuhuhuuu..(#_#)
banyak mende yang aku kene pikir seblom aku pikir pasal ni..
aku kene keje dulu,carik duit dulu,kumpul harte..
bukan aku saje2 nak wat ni sume..
tapi aku pikirkan family aku..
aku nak bantu family aku..
biala orang nak cakp ape pon aku tak kisah..
orang yang paham aku akan tau ape yang aku alami..(^_^)

third,sem baru dah mule..
so,lembaran baru hidup di kampus akan bermule..
sebnanye dah bermule dah ari isnin aritu 18 Januari 2010..
skang dah stat nak cari lect la,kelas la..
adoiiiiaaaiii,poning palo den ni haaa..
macam2 den kene pikio..
dah la sem ni ade projek paper..
ngan corporate finance yang killer tu..
aduhhh,tensen aku dibuatnye..
macam2 mende kene wat..
alaaa,normal la tu..
bukan ke ni sem akhir..
so,kene ushe lebih la kan? betol tak?
ape2 pon aku tak kisah..
yang penting aku dapat teruskan pengajian aku,wat yang terbaik ntok projek paper aku..
tu sume dah cukup bagi aku..
and aku hope jugak lepas ni takde halangan wat aku..
kalo ienye datang skalipon,aku akan cube sedaye upaye ntok hadapinye..
kan memang itu lumrah idup manusie..
tak penah lepas dari dugaan,ujian,dan musibah,kan??

sekian,tu la antare citer aku..
aku harap ienye akan sentiase berada dalam ingatan aku..
salam sayang salam kasih dari aku untuk family dan kawan2 yang sentiase begi sokongan wat aku untuk meneruskan langkah aku dalam mengejar kejayaan ku..


tika ujian datang menduga..
tiada berputus asa dan kecewa..
andainya rebah bangkit semula..
berserah mengharap rahmatNya..(^_^)

p/s:dah lame tak dengar lagu ni..