21 January 2010

Ade Citer Lagi..

Alamakkkkk..
aku lupe nak citer semalam..
kisah pasal cuti sem aku tu la..
(erkkkkkkkkk,de lagi ke??=p)
ade2,ngehngehngeh...
mase cuti sem aritu tanggal bape ari bulan ntah..
jap eh aku tengok kelender jap..
haaa,dah jumpe,dah jumpe..
18 ari bulan 12 2009 @ 18.12.2009..
aku gi reunion SMKT..
tempatnye kat Restoran Seri Puncak..
mule2 aku pon tak tau katne..
pas abah aku cakap yang retoran tu kat atas bukit baru la aku tau..=)
wawawieeeeee,seronok jugak la malam tu..
tapi tak la seronok sangat,bese2 jekkkkkkkkk...
seronok jugak aku dapat jumpe kawan2 lame..
geng2 aku mase skolah dulu..
geng2 dak 6AV walopon tak cukup korem..
tapi best laaa...
dapat amek gamba,kandid2..
huahuahuahuaaaaa.....
pastu ade gak cabotan bertuah..
aku pon dapat skali,hehehee...=)
nak tau tak aku dapat ape??
agak2 ape?? jeng3...
aku dapat tabong duit..
hahahahahahahahaaaa..
gamaknye insan yang bagi tabong tu suruh aku berjimat kot..
kahkahkahkahkahhhh...
ape2 pon thanks kat insan yang bagi aku hadiah tu..
dengar kate tahun ni dorang nak wat lagi..
tapi tak sure la bile..
aku harap aku dapat gi lagi tahun ni..
kalo takde aral melintang la...
niway,aku cukup2 enjoy malam tu..
walopon geng aku tak cukup,huhuhu...(#_#)
sekian,tu je la citer aku..
tapi walo cam ne pon aku tetap rindu kawan2 aku..
bie,ghan,jaidaa,saza,julie,rini,jua..
ramai la lagi...
doa aku semoge aku akan dapat lagi jumpe ngan dorang ni sume..(^_^)

p/s: ngah dengar lagu antare 2 kasih ni..
sayu dan pilu tetibe..(T_T)