20 January 2010

..bicare dalam hati..

Tuhan..
Maafkan diri ini andai pernah buat silap pade dirinye..
Maafkan diri ini andai pernah menyakiti hatinye..
Maafkan diri ini andai pernah menyayangi dirinye..
Maafkan diri ini andai pernah menyimpan perasaan pade dirinye..
Maafkan diri ini Ya Allah..

Tuhan..
Aku tau..
Aku tak layak untuk dirinye..
Aku tak layak kawan dengan die..
Aku tak layak mendekati dirinye..
Aku tak layak untuk sumenye..

Namun..
Kau tetap jua temukan aku dgn dirinye..
Kau tetap jua dekatkan aku dgn dirinye..
Tapi kenape sume ni harus trjadi??
Aku tak punye jawapannye..

Tuhan..
Adakah aku mampu berdepan dgn dirinye?
Adakah aku mampu untuk terime dirinye kembali?
Adakah aku mampu menyayangi dirinye?
Adakah aku mampu mengasihi dirinye?

Tuhan..
Aku redha andai ini dugaanku..
Aku redha andai ini adalah ujianku..
Aku redha andai ini cubaan bagi diriku..
Seikhlas hati aku menerimenye..

p/s: aku dah tak reti dah nak cakap soal ati dan perasaan ni..
segale ape yang berlaku biarlah berlalu..
takkan aku kenang lagi..
biala sumenye lenyap dari ingatan..
Ya Allah pimpinlah aku untuk menggapai redhaMu,aminnn..(^_^)