12 June 2011

Hari Ni Rendhu Coklat!!..



Coklat! Coklat! Coklat! I LOVE CHOCOLATE!!! ni la coklat yang menjadi feveret aku! BLACK FOREST!! yummylicious!!!~~ tak tau nape aku suke ngan Black Forest ni.. tapi siyes memang aku suke sangat coklat ni. Rase hepi je lau makan coklat. orang kate pempuan yang suke coklat ni penyayang, btol ke?? setau aku, coklat ni meningkatkan daye ingatan.. hahahha, wateverlah, yang penting ienye sedap bile dimasukkan dalam mulot!! wahahahahahaaa~~~


Ni la coklat yang sampulnye masih aku simpan sampai skang. Kenangan beb!! adela BEST FREN aku tu yang bagi!~ mase tu die ade keje kat Melake. So, balik Muo tu die belikan aku ni.. ole2 katenye.. die bagi aku coklat tu kat opis.. time tu aku teman die seblom die balik umah.. Cam tau2 je aku suke black forest!! niway, thanx a lot to him!! i like it!! ahaa!! ahaa!!~~~XD




Ni pon antare yang menjadi feveret aku!! huahuahuahuaa!!!~~;D

Aku suke sangat mende alah ni!! sedap!! yummylicious!!~~ ngeee~~~

Lagi plak coklat ni pon jadi kenangan tau. Ade la insan tu yang baik hati bagi aku mende alah ni. Time tu aku nak balik keje. Ade orang called, then aku jumpe die. Die pon hulurla coklat ni kat aku. Aku pun terperanjat jugak. Tapi orang dah bagi, aku amek je la! tak baik tolak rezki..kan3?? hahahhaaa~~~

p/s: sesungguhnye aku inginkan coklat saat ni! eh, lupe la dalam esbok ade lagi belen CHOCOLATE MOUSSES ngan Cadbury Blueberry. lupe nak makan. aiseyyy..baik amek cepat! nanti kene sebat plak!! jom menikmati coklat!! yummy3...;D