03 May 2010

Gelang oh Gelang..

Syukur Alhamdulillah...
aku masih lagi mampu untuk bernafas dan meneruskan hidup aku ni.. Dah lame tak post.. Bukan tak nak post cume busy ckit ngan cam2 perkare.. Adoiii,betol2 aku dah tak larat sangat dah.. Penat dan letih betol.. Tuhan je yang tau ape yang aku rase skang ni.. Skang aku betol2 perlukan mak di sisi aku,abah,atok,nyai.. Tapi specially abby laa.. Coz pede die aku mengadu nasib.. Sume masalah aku,aku cakap kat die.. Walopon umo die belom cukup dewase, tapi kematangan die tu mampu membuat aku membuke mate ni.. Thanx a lot dikkk!!! i lap u!!!!! (^_^)

Ya Allah...
aku bersyukur sangat2.. Akhirnye gelang hikmat aku balik semule!!!!!!! Ya Alllah, Aku teramat sayangkan gelang ni.. Gelang pemberian mak!!!!! Gelang ni membuatkan aku terus bersemangat untuk hidup.. Syukur alhamdulillah.. Thanx a lot wat sorang student unisel yang jumpe gelang aku ni.. Aku tak tau plak gelang aku ni hilang kat unisel.. Depan pintu umah hostel plak tu.. Sebab aku pikir 1 je.. Gelang aku tu hilang kat KL mase aku nak balik unisel ngan dayah sume tu.. Coz mase tu beg aku berat, lagi aku beli buku kat PWTC. Time aku balik tu ade pesta buku... So, that's why ku pikir cam tu.. Rupenye sangkaan aku meleset same skali.. Gelang aku hilang kat unisel..

Ya Allah..
mase gelang tu hilang aku betol2 sedey sangat.. mane taknye.. Gelang ni la yang membuatkan aku untuk terus bersemangat dan berjaye.. Bukan senang aku nak dapatkan gelang ni.. Time kasih wat mak yang paling aku sayng sebab sentiase doakn aku siang dan malam, setiap detik dan waktu.. Time kasih skali lagi makk!!!! (T__T) Huhuhu, lepas ni aku akan jadi sorang insan yang berhati2.. Aku tak nak cuai lagi.. Aku akan cube sedaye upaye aku untuk jage gelang ni sebaik mungkin,insyaAllah..