07 May 2010

Final Exam..

Bismillahirrahmanirrahim...

Syukur alhamdulillah..
2 paper dah lepas.. Skang tinggal lagi 2 je.. Tapi aku cukup tak puas ati btol jawab soalan entrep tadi.. SM ari slase tu pon same.. Sumenye sengal!!! adohhhh!!! mencik btol aku la.. Dah la soalan entrep tadi ntah ape2.. Dah la Dewan Biru tu panas lagi bahang,ditambah dengan soalan yang wat panas ati,jiwe btol2 terbakar!!!! Ape lagi.. Aku wat entrep sendiri la jawabnye.. Ntah ape yang aku merapu pon aku tak tau la.. Bukan entrep je.. SM pon same jugak.. Stat bukak paper aku cakap "AKU NAK JAWAB APE NI??" Ape lagi,wat SM sendiri laa... Harap je bleh bawak buku dalam dewan tapi bukan gune sangat pon.. Memberatkan beg bawak buku je,adoiiii....
Tapi yang aku tak suke tadi ade makhluk Tuhan tu die dok kat depan barisan aku.. Sengal btol!! Sibok je laa.. Mengganggu konsentrasi aku je nak jawab soalan.. Hilang sume inspirasi aku,adehhhh...

Ya Allah..
Sem akhir ni btol2 menguji kesabaran aku,menguji keimanan aku,jue menguji kekuatan aku..
Sabar je la banyak2.. denga soalan xam yang susah, dengan itu, dengan ini.. Memang sabarrrrr je banyak2 sabarrrr.. Aku sebnanye dah penat dah letih dengan dunie yang aku alami skang ni.. Sumenye btol2 menguji kekuatan mental dan fizikal aku.. Siyesly, memang aku dah tak larat.. Tuhan je yang tau ape yang aku rase..

Ya Allah..
Aku tau diriku sedang diuji dan Kau sentiase mengujiku.. Tapi ape pon yang akan terjadi epas ni aku akan terus hadapi.. Kau kuatkanlah diriku agar aku mampu untuk meneruskan segale yang bakal mendatang.. Lindungilah diriku dari segale malapetake yang mampu menghancurkan dan memusnahkan diriku.. Mungkin ade hikmah disebalik tiap kejadian tu.. Mungkin ni baru permulaan hidup aku untuk ke alam yang seterusnye.. Mungkin..Mungkinkah??? (T_T)