13 May 2010

Dah Tibe Masenye..

Bismillahirrahmanirrahim..

Syukur sekali lagi aku panjatkan padeNye sebab masih memberikan aku peluang untuk terus berdiri atas kaki sendiri meneruskan langkah aku yang masih berbaki kat kampus ni.. Kampus yang banyak meninggalkan memori buat aku,memori suke dan duke seiring dan sejalan dengan aku..

Semalam aku gi jalan2 sekitar unisel ni.. Jalan2 dengan zaf,lina,ecah,pijot,dan jugak shah.. Seronok sangat2!!!! Macam2 kerenah dorang tu sume.. Nak gelak je aku,hehehehehehe...=) Tapi sebnanye hati aku ni sayu dan pilu je.. Dah tibe masenye untuk aku meninggalkan unisel ni.. Tinggalkan segale kenangan yang ade.. Segale yang pahit dan manis sepanjang aku berade kat cni takkan aku lupe sampai bile2, insyaAllah.. Andai panjang umo, murah rezki, bleh jumpe lagi.. Maybe time ari konvo nanti ke.. Mesti bleh jumpe dengan sume an?? Ya Allah, mesti best time tu.. Dapat jumpe balik smule,ala2 reunion gtu,wawawawaaa~~~:D

Ya Allah, sekarang dah tibe masenye untuk aku mengorak langkah untuk ke kehidupan aku yang seterusnye.. Aku perlu meninggalkan alam kampus dan beralih ke alam pekerjaan.. Sumenye tak mudah bagi aku.. Sumenye pasti akan menjanjikan pelbagai ragam.. Aku pon tak tau same ade aku mampu atau tak untuk hadapi setiap yang berlaku pade mase depan.. Doa aku mudah2an aku mampu melaluinye dengan tabah,insyaAllah.. Aku tau aku kene kuat, aku tak bleh down macam dulu.. Aku tak nak jadi insan yang lemah.. Aku nak jadi insan yang setabah2 insan.. Tabah mengharungi segale yang berlaku.. Dan jugak aku perlu sabar.. Pasti kebahagiaan akan jadi milik aku kelak..=)

Ya Allah, aku memohon padeMu.. Kuatkanlah diri ini, kuatkanlah semangat diri ini, tabahkanlah diri ini, sabarkanlah diri dan hati ini, agar aku bisa meneruskan hidup aku lepas ni.. Ya Allah, aku meminte.. Kau redhailah dan berkatilah setiap ape yang aku lakukan.. Agar aku mampu menjadi hambaMu yang sentiase mendapat redha dariMu,aminnn....(T___T)