22 January 2012

Citer Sikit Je..

Bismillahirrahmanirrahim...

Syukur alhamdulillah..masih lagi bernafas di bumi Tuhan hari ni... Dah lame aku tak bermadah dalam blog ni, dah berhabuk dah.. Sian blog aku ni, hahahaa...almaklumla, tuan empunye diri ni busy, keje la kate kan..(keje la sangat) hahahaha, banyak sangat yang aku nak cakap tapi aku tak rase pon nak tulis kat cni kot.. sebab sume tu akan menjadi rahsie dalam hati aku, hanye aku je yang tau, huhuhu...

Hari ni dah 22 hari aku berade dalam tahun baru, bermakne dah 22 hari aku bernafas dalam tahun yang baru ni.. Banyak yang aku nak expect tapi aku tak nak la terlampau sangat, tak nak target yang bukan2 takot sumenye tak menjadi, tak kesampaian... Yang melopong, yang ngences nanti aku jugak, hukhukhukk~~ Biala sume tu menjadi rahsie Tuhan, dan aku sebagai umatNya hanye berushe dan tawakal, insyaAllah...


Salam ahad, PEACEE!!!~ (",)

p/s: rendhunye nak balik umah, nak balik kampong umah atok, nak balik muar...hukhukhukkk~~~ *apepontakboleh* >.<