02 January 2012

Kisah 2011..


Bismillahirrahmanirrahim..

Wahhhhh...tahun baru dah menjelme!!!! 2012 dah datang, 2011 kian berlalu, hohoho..:D Ape pon syukur alhamdulillah masih lagi berpeluang untuk terus bernafas dan teruskan langkah meniti kehidupan di tahun yang baru.. Masuk je tahun baru, banyak jugak kisah yang baru bakal tibe tapi segalenye masih dalam rahsie Tuhan..:) Kisah2 yang telah berlalu takkan mungkin dilupekan bahkan akan terus menjadi kenangan buat selamenye..

Banyak kisah yang berlaku dalam hidup untuk Tahun 2011.. Macam2 kisah, ade sedey, ade gembire, suke, duke..sumenye bercampor.. huhuhu, aku harap mudah2an tahun yang baru ni takkan ade lagi kisah sedey..Cukup la aku dah penah hanyut untuk seketike, namun sume tu dah berlalu..Yang ade skarang aku akan terus berushe menjadi insan yang terbaik..:)

Ape yang baik akan aku teruskan, yang buruk aku jadikan sempadan..Mudah2an di tahun yang baru ni aku mampu untuk terus tabah mengharungi setiap dugaan yang bakal mendatang.. Mudah2an jugak aku akan terus menjadi insan yang lebih matang berdepan dengan ujian dan permasalahan..

Takde kisah yang menarik sepanjang tahun 2011, sumenye bagi aku biase2 je.. Cume yang bestnye tahun 2011 bile mane aku konvo.. Bulan 10, 15 haribulan.. Setahun jugak la nak tunggu untuk konvo, akhirnye hari tu tibe jue.. Syukur alhamdulillah aku dapat jugak jumpe kawan2 yang dirindu.. Best!!~







Citer lain takde yang best pon, sume di penghujung tahun 2011 tu, aku dah kembali ke pangkuan negeri terchenta ku~ Syukur sangat2, Tuhan je yang tau perasaan aku.. Memang dah lame aku nak ke JB tapi tak penah dapat peluang.. Berkat doa sume orang, aku mule menapak kat JB ni.. Banyk jugak kenangan kat JB tapi biala sume tu aku simpan sendiri..

Ape2 pon, aku cume nak wish selamat tinggal untuk 2011 dan selamat datang 2012.. Mudah2an 2012 menjanjikan lebih banyak kenangan manis dan indah berbanding 2011, aminnn, mudah2an..:)

p/s: dan jugak yang aku harapkan agar 'persahabatan' bersame sahabat tu akan berkekalan buat selamenye..:) To you honey, thanx sebab sudi jenguk dan singgah FB saye.. Love you strong babe..:)