26 April 2012

Coret-coret..

Bismillahirrahmanirrahim...


Syukur alhamdulillah, aku masih lagi mampu bernafas sampai hari ni, masih lagi mampu berdiri dengan tegak, masih mampu berjuang meneruskan kehidupan, masih mampu bangkit bile aku hampir jatuh, masih dapat bertahan dengan ujian yang amat menyakitkan.. Syukurlah, aku masih bernyawe, Ya Allah.. time kasih..:)

Bulan april dah nak abes dan minggu depan nak masuk bulan mei, bulan 5.. hampir setengah tahun dah, dan dah berbulan2 aku tak coret ape2 dalam ni, bukan taknak coret ape2 tapi cume mase tak ade..(konon busy,sangat la) tapi sebnanye malas, hahahaha....:D

Banyak yang aku nak citer tapi ade yang penting aku nak bagitau, dan tak kurang jugak ade yang tek perlu aku nak bagitau. Banyak la kisah gembire yang berlaku sepanjang beberape bulan ni tapi tak kurang jugak yang menyakitkan hati, yang menguji kesabaran aku sebagai sorang insan, Ya Allah...

Betape sedey betape pilu saat tu hanye Die je yang tau, memang minggu tu minggu yang amat mendukeciterkan, hukhukk~ by the way, aku dapat jugak tempuh sume tu, bahkan sume tu tak meninggalkan kesan langsung buat aku.. Bia la ape yang insan nak buat asalkan aku tak ganggu hidup orang lain, cukup la... Yang aku tau Die salu ade dengan aku tak kire aku gembire jue sedey.. Even aku ade kawan yang rapat dengan aku, tapi aku langsung takde hati nak citer kat die, bia la aku simpan sendiri, aku citer kat orang lain yang lebih memahami.. Tu lagi baik kan?? Sebab ape je yang buruk ke yang baik ke aku buat die tetap akan tau tapi bukan daripade aku, orang lain.. Wateverlah, aku tak campur..;)

Nak citer panjang2 pun tak gune pasal ni, nanti bertambah dose kering aku je, hukhukhuk... Bia la, Tuhan yang tentukan baik ke buruk ke, ape jue yang Die beri aku tetap akan time, ikhlas dan redha tu sangat penting buat aku, dan aku akan sentiase berpegang untuk itu sume.. Banyak lagi yang aku nak cakap, so check it out, tata...:)



blues..:)