25 March 2010

Nasyeed Underground..

Bilmillahirrahmanirrahim...

alhamdulillah..syukur aku panjatkan pade Ilahi sebab aku masih mempu untuk terus berdiri meneruskan kehidupan ni..sebnanye dah lame nak post tapi hajat tu tak sampai..intenet ni mengong dah skang ni..tak tau la nape..mane yang patah pon tak tau la..

Best la plak layan lagu2 nasyeed underground ni..banyak jugak lagu yang best2 yang menarik perhatian aku..DITANGISAN CINTA,KISAH CINTA,MASIH ADA CINTA,BUKAN NIATKU, MESSAGE UNDEIVERED,REALITI,JODOH DAN TAKDIR, banyak lagi la..best beb wa cakap lu!!! ahahahaa,sebnanye dah lame dah tau pasal nasyeed underground ni..cume takde peluang nak cari lagu tu kat intenet..payah nak cari tapi skang dah jumpe,so i'm really2 happy!! yieba2!!! andre2!!! =D konon2 nak beli la..tanye halim la,syahman la..alih2 dapat donlod..tak payah la beli lagi dah,ngaahahahaha..=D lagu yang betul2 aku tau dalm album ni just DITANGISAN CINTA ngan MESSAGE UNDELIVERED jekk..yang lain tak tau..sebab aku tau pon time bulan pose dule,huhuhu~~~

Dan yang paling aku suke lagu KISAH CINTA by Feelhoney..siyesly,aku suke melodi lagu ni.. first2 donlod takdek pe..bile masuk je orang nyanyi,terus aku jadi pelik..pelik dengan melodi lagu tu..cam aku kenal jek melodi tu dan melodi tuuu,kotak muzik!! yup,kotak muzik..ape lagi,terus bersiul la aku nyanyi lagu tu,agagagaa..=D aku bagi kat zaf and zaf pon suke!!! yess,andre2!!! aku suke!! aku suke!!! ~~~=D tak sangke rupenye lagu tu melodinye cukup syahdu,mampu wat aku lentok,kahkahkah..(perasan la ko aen oiii...)

Pasni maybe bulan 4 kot nasyeed underground volume 2 akan kuar..jeng,jeng,jeng...aku suke!!! tak sabar betol nak tunggu lagu curang yang fully feelhoney nyanyi..sebab aku dah dengar yang demo punye..best jugak,aku suke sangat2!!! feat antare Halim Devotees ngan Hasbi Feelhoney.. mendayu dan syahdu jek rase kalo dengar lagu tu,huhuhu~~ sebab lagu tu demo version acoustic..tu yang syok tu..lagi plak aku suke betol lagu yang meodi just pakai gitar jek..=D

Ape2 pon aku harap aku dapat dengar fully lagu2 dalam album yang akan datang ni..bukan ape sebab pasni tak tau la aku dapat berjinak lagi ngan nasid atau tak..yela,aku kan dah nak praktikal,nak keje,,so,aku takot takdek mase nak layan nasyid dah..tapi aku akan cube sedaye upaye aku ntok terus pertahankan nasyid aku ni,insyaAllah..

p/s: banyak betol mende yang berlaku lately ni..wat aku sakit ati pon ade..penat aku layan kerenah insan2 yang takdek akal ni..Ya Allah,kuatkanlah semangat aku untuk menhadapi segale ujianMu ini,aminnn....