30 March 2010

.::Curang::.

Ku akui ku pencinta sejati
Ku berjanji yang Kau slalu kusayangi
Namun kasih slalu kubohongi
Betapa malunya aku menghadapMu..

MencariMu hanya bila kurindu
Mula bersujud hanya bila kuperlu
Namun bila Kau beriku cinta
PanggilanMu tak pernah aku dengar..

Angkuhnya ku pada kejadianku
Merasakan dunia lama milikku
‘kan kelukah lidah bersyahadah cinta
Bila nafas dihujung nyawa..

Curangnya ku di setiap nafasku
Melupakan aku hanya milikMu
Jauhkah syurga dari pandangan?
Kifarah dosa (sakit) kini kurasakan..


p/s: lagu ni citer pasal curang sorang insan terhadap Tuhannye..bukan curang kekasih pade kekasih ke, pakwek makwek ke..bukan..best tau lagu ni..aku suke sangat..melodi lagu ni juz pakai gitar je and aku tau mesti Halim (Devotees) yang kompos..yelaa,die yang nyanyi ngan Hasbi (Feelhoney) lagu ni..walopon lagu ni cume demo, tapi aku tetap suke..tak kisah la ape orang nak kate yang penting aku suke ngan lagu dan melodinye..congrats to Halim and Hasbi.. hii,tak sabar plak nak tunggu lagu penuh dari Feelhoney..dorang yang nyanyi lagu ni..aniway, aku doakan yang terbaik buat sume..(^_^)