12 February 2011

buku baru, lembaran baru..

Bismillahirrahmanirrahim..

Syukur alhamdulillah.. aku masih lagi bernafas sampai la ke hari ni.. dah lame rasenye tak update blog ni.. rindu sangat2 nak meluahkan segale isi hati.. dari sehari ke sehari nak update blog tak dapat.. asik2 busy dengan keje..

Hmmm.. permulaan blog aku untuk tahun ni aku mulekan dengan citer hidup aku.. citer hidup ke? ntah.. maybe kot.. kisah persahabatan antare aku dan die!!~~ sahabat aku yang sentiase ade dalam hati aku ni..

Rasenye... tak terlambat lagi untuk aku ucap SLAMAT TAHUN BARU wat diri aku.. pejam celik dah masuk bulan ke-2 tahun 2011.. tak lame lagi bulan 3, 4, dan seterusnye.. tapi aku tak sabar sanagt nak tunggu bulan Syawal! Syawal yang aku nanti2kan!!~~ sebab aku nak balik kampongggg!!!! jumpe orang2 kampong yang aku rindu sangat2!! huhuhu... dah lame tak balik kampong.. insyaAllah, andai tibe mase untuk aku balik kampong, pasti aku akan sampai jugak di tempat kelahiranku tu.. JOHOR!!!! I MISS U!!~~~ =)

Cakap pasal tahun baru ni, make buku baru atau lembaran hidup yang baru akan di buke meninggalkan lembaran yang lepas. macam tu la yang aku lakukan sekarang. lembaran 2010 telah pon aku tutup. takkan aku buke lagi. tapi mungkin aku akan buke bile aku rase nak buke andai tibe masenye..

Skarang, aku dah buke buku baru dan jugak lembaran hidup yang baru. jugak azam aku yang baru. aku tak tak nak lagi pikir soal yang bleh wat pale otak dan ati aku sakit. aku harap di lembaran hidup aku yang baru ni akan penuh dengan citer indah dan bahagie. cukupla, aku dah tak nak sekse diri aku, hati aku, dan pikiran aku dengan mende2 yang membebankan. kesian diri aku!

p/s: aku salu ingat kate2 Diba Sufi.. "He didn't promise that life would be easy but He did promise to be beside u.." thanx cayang!^_^