04 July 2012

Cik Gule2 Hati Tunang..

Bismillahirrahmanirrahim....
Syukur alhamdulillah, aku masih lagi bernafas sampai hari ni dan syukur jugak sebab my cik gule2 hati @ Radiah Rashid dah jadi tunang orang. tahniah sayang! daku akan sentiase mendoakan kebahagiaan kamu bersame Syaarif Shafuan, insyaAllah...:)

Aku la antare orang yang sangat2 gembire pade 30 Jun 2012 bile mane sahabat yang aku sayang bertunang. Mule2 aku terperanajat jugak la, citer lain aku dengar lain pulak yang jadi. Tapi alhamdulillah, jodoh dari Allah..mudah2an baik untuk die dan untuk sume orang. Aku hanye mendoakan untuk sahabat yang paling aku sayang. Ape2 pon aku akan tunggu wedding dorang tahun depan, insyaAllah... Lagi cepat lagi baik kan? Tu lebih afdhal, hihihihi...:D

bersame si tunangan orang..;)

~Radiah Rashid & Syaarif Shafuan~

hantaran hati..


atas pelamin..


kak bb, yah, dan aku..
(tak memasal je kene dudok teman atas pelamin, hahaha)


memandang sesuatu..


p/s: #kredit to mokde atas kemre beliau..:D

#sedang orang gembire, bertanye sendiri pade diri, 'giliran kau bile lagi??' huuuu...tak payah nak pikirkan sangat la, insyaAllah...ade jodoh pasti ade majlis tu nanti, yang penting sabar dan redha.. Tu kan lebih baik..:)

#ntah kenape tetibe jadi rendu. tersangat rendu pade yang tak pernah merendu!~